Sidor

fredag 24 september 2010

Utställnings premiär

I helgen gör fodertiken Maiko debut i utställningsvärlden. Först i Hässleholm och sedan i Veberöd på söndag. Ska bli så spännande att se hur det går. Som tur är har jag fått hjälp av proffsställaren Linda att ställa henne så mina nerver är inte fullt så spända som de skulle vara om jag skulle ställa henne själv. Fungerar allt som det ska så lutar det dock åt att jag ställer henne själv på söndag för då ska Linda ställa sin egen hund.

Även Lexton “Legally Black Chunky Monkey” gör sin utställningspremiär på söndag. Hans duktiga matte Felicia jobbar hårt med träningen och det ska bli sååååå spännande att se resultatet. Önskar dem all lycka till!!!!!

1 kommentar:

  1. Proffsställare hehe. Mkt har jag blivit kallad men aldrig det ;)

    Klart man ställer upp som handler :) Jag tycker själv det ska bli kul imorrn :) Hoppas på vinst så klart.

    Kram

    SvaraRadera

Kontakt