Sidor

tisdag 21 september 2010

Brev från Bonzo

Hejsan allihopa!!
Jag är lille Bonzo som var och är nog fortfarande minst i kullen väger 18 kg.. Men skitsnygg är jag iallafall!!! Jag bor i småland i Strömsnäbruk med matte Therese och husse Mathias. Jag brukar oftast vara med matte på jobbet tycker det är jättekul. Jag jobbar inom handikappomsorgen träffa många människor där som är helt frälsta i mig och det gillar jag det där med UPPMÄRKSAMHET.....Övrigt är jag en jätteglad och pigg hund. Älska nog alla människor och andra djur. Jag har hästar nära där jag bor och dom är väldigt stora med spännande. Jag bor tillsammans med min polare Arramis som är en helig birma. Vi funkar hur bra som helst ihop, springer upp för trappan när man kommer hem som jag har saknat han. Något som jag gillar det är bilen både att åka bara att ligga och slappa i bilen är gött. Jag gick på valpkurs innan sommaren, jag hade varit jätteduktig fick diplom och massa beröm. Så nu gå jag och matte på allmänlydnad, duktig där också. Matte tycker nog jag behövde det för det är kul och testa henne lite med saker som jag inte få göra det lyser i mina ögon nananananna, men det gör det inte i mattes blick. Så jag gör oftast som hon säger för då blir matte så glad och godis få jag då!!! Jag och husse har tränat en del appotering med lite olika fåglar det har gått jättebra. Sen har vi gjort lite eftersök på vildsvinklöver dock bara i trädgården för att testa, lite på kantarell men dom råkar jag smaka lite på och det ska jag nog inte göra för det vill matte och husse ha själva hehe. Lite om mig jag lovar att maila bilder snart så ni få se hur jag ser ut.  VOVVOV alla syskon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kontakt