Sidor

måndag 20 september 2010

Bosse, ständigt denna Bosse :-)

Måste bara säga det igen, kanske börjar jag bli tjatig, me jag är så stolt över allt vad “mina” valpar presterar.

Valpen Bosse är väldigt flitig på att höra av sig och skickar både egenskrivna brev och mååååånga foton. Jag har försökt mig på ett bildspel över Bosses halvåriga liv. Tanken är att det blir ännu roligare att titta på än att bara bläddra och titta på foton och en annan anledning är att jag kom på den bästa låten att spela ihop med bildspelet. Denna låten symboliserar verkligen Bosse och hans matte´s start i livet (deras gemensamma iaf) och jag får nästan rysningar när jag hör den.

Så här J & Bosse kommer en liten hyllning från mig till Er för allt fint Ni redan lyckats åstadkomma:

5 kommentarer:

  1. Blödig som man är så fällde man en och annan tår till denna. Så oerhört fint.

    SvaraRadera
  2. Kommer nog en Lexton-video sen också. Ska bara hitta en passande låt :-) Så maila gärna fler bilder...

    SvaraRadera
  3. Till och med Micke hade svårt att hålla tillbaka tårarna, han dödar mig nog om han ser att jag skrivit detta.

    SvaraRadera
  4. Hi hi va kul!! Jag snor lite Lextonbilder på FB om det är ok?

    SvaraRadera

Kontakt