Sidor

lördag 27 mars 2010

Individerna

Lite bilder på valparna var för sig. Så gott det går för de ligger ju gärna i hög. En svart kille behöver fortfarande ett namn så namnförslag tas tacksamt emot. Kennelnamnet blir godkänt först 1 maj så innan dess vill jag inte skriva ut det.

DSCN0130

Rocky Road Muffin

 DSCN0131

Chunky Monkey

 DSCN0132

Licorice Cake

 DSCN0133

Cookie Dough

 DSCN0134

Chocolate Chip a.k.a Lillis

 DSCN0135

Peanut Butter

 DSCN0136

Förslag???

 DSCN0137

Brownie Batter

 DSCN0138 Coconut Cream Pie

3 kommentarer:

  1. Hej och tack för ditt trevliga mail.
    Nej jag kan *inte* hjälpa till med namn för då blir jag så engagerad så jag *måste* köpa den och vi kom ju överens om att just denna årgången var slut... ;)

    Helen

    SvaraRadera
  2. Hur går det med de små sötisarna nuförtiden? Får komma ut och hälsa på dem när de blivit små yrväder. :)

    SvaraRadera
  3. tänkte hjälp till med namn om det inte är för sent:) jag ser att dom andra har typ glass smaker så jag tänkte fortsätta där:)
    här kommer några förslag:
    Chocolate Fudge Brownie
    Half Baked (mitt favorit namn efter en svart och en brun förälder:) )
    New York Super Fudge Chunk
    Dark Chocolate Extra Dark

    hoppas nått duger, annars lycka till, supersöta valpar förresten man blir ju sååå sugen:)
    //Pamela

    SvaraRadera

Kontakt