Sidor

måndag 19 april 2010

Ja nån bra rubrik kanske???

Valparna har nu passerat 4 veckor och är goa och söta men ack så busiga. Vi har haft besök i helgen av valpköpare samt vänner och de små kabraterna är verkligen sociala och orädda. Kira verkade gilla alla valpköpare och kröp upp i deras knän och skrek : Välj mig, välj mig!! Man märker att hon är vääääldigt trött på sina valpar nu och det förstår man när man känt deras sylvassa tänder.

Valparna äter nu valpfoder uppblött och mixat och de verkar gilla det.

Fortfarande har vi en svart hane kvar att tinga (det där läste INTE Helene) så det är bara att höra av sig om man är intresserad.

DSCN0074 Lillis i förgrunden

DSCN0085 Svarta tiken

DSCN0086 Svart tik igen

DSCN0091

DSCN0050 Farfars lilla Grizzly

DSCN0051 Finns inget bättre än att sova i hög

DSCN0054

Mysigt att äta ute…..

4 kommentarer:

  1. vem e det som e kvar?
    //Pamela

    SvaraRadera
  2. Vet inte vem som är kvar. Valparna kommmer när det är dax komma till det hem som passar deras personlighet/vad de är tänkta att göra..... Alla de svarta hanarna är tämligen lika i storlek och utseende. Finast i världen helt enkelöt enligt en någon partisk matte :-)

    SvaraRadera
  3. Nä jag läste inte det ;)

    Vad glad jag blir att läsa att du gör så. Med tanke på vad jag har för planer för min framtida vovve så krävs det ju en viss personlighet.
    Lugn, gilla folk men inte vara för "på". Kan du fixa en sån tror du ;)

    SvaraRadera
  4. Ja du lär nog fatta tycke för Kira på söndag Helen för hon har verkligen det du söker :-)

    SvaraRadera

Kontakt