Sidor

onsdag 7 april 2010

2½ vecka

Nu har sötisarna fått prova mat i 2 dagar och de gillar verkligen det. Idag märktes de att de förstod vad som var i görningen för de fullkomligt attackerade mig i valplådan :-)

Försökte mig på lite bilder men det var inte så lätt:

   DSCN0034Brownie Batter "Mini Kira”

DSCN0035 Chocolate Chip”Lillis”DSCN0049

Chocolate Chip”Lillis” igen. Är han inte världens sötaste?????

DSCN0037 Peanut Butter

DSCN0038 Brownie Batter "Mini Kira”

DSCN0042 AJ!! Måste Ni ligga PÅ mig????

DSCN0043Bekväm kudde!!!

DSCN0047Söt liten tunga…. 

DSCN0056

Matte och “New York Super Fudge Chunk”. Tack för namnet Pamela!!!

3 kommentarer:

  1. Vilka godingar... och jag är inte alls avis. Jag får säkert min beskärda del sen hehe.

    Vilken snygg hårfärg du fått. Klär dig verkligen.

    Kram

    SvaraRadera
  2. var så god, bara roligt att hjälpa till:)
    ska bli kul att följa deras utveckling:)
    en dag blir det en ny labbe, har en "tant" som snart blir 9 år:)
    //Pamela

    SvaraRadera
  3. Såklart de gillar mat - dåliga labbar vore de annars ;)

    Jättefina små nyllen

    SvaraRadera

Kontakt