Sidor

torsdag 20 maj 2010

Bosse och jag

Idag kände jag för en utflykt och vem kunde passa bättre som sällskap än Bosse som skall flytta till Stockholm om en månad och behövde prova på lite stadsintryck. Detta var första gången han fick åka bil och för att han inte skulle bli rädd första gången fick han sitta i framsätet. Inte läskigt alls sa Bosse och somnade direkt :-)jö

 jb

 jv

I Malmö fick Bosse träffa bilar, lastbilar och till och med anläggare som körde med stamp och Bosse sa ingenting. Däremot kliade det där konstiga halsbandet som matte satt om halsen. Bosse var lugn som en filbunke trots alla nya miljöer.

Det blev mat på Kallbadhuset och sen bad på hundbadet. Bosse kollade när kompisen Baltis badade som en galning och dök efter stenar medans Bosse nöjde sig med att titta på lite och enbart se snygg  ut. Det sista gjorde han väldigt bra för tusan vad många som pratat med oss idag. Alla är helt förälskade i den lilla valpen :-)

Lite bilder från hundbadet:

 jm

 jn

 jq

 jw

Det har varit en underbar dag och detta kommer vi göra om. Dock inte alltid med Bosse för nu är jag så fäst vid honom (och han vid mig) att jag snart inte kommer kunna lämna honom ifrån mig :-)

Kompisarna Helan & Halvan:

jt

Tror dom spanar in brudar……

1 kommentar:

  1. Åh vilken goding! Jaha Emma då vet du precis nu vad det är för typ av hund jag vill ha ;)

    SvaraRadera

Kontakt